Plugg, plugg och mer plugg.

Blö. jag hatar skolan. Men vem gör inte de? ;) haha. 
 
 
Tummen ner för Matteläxa .. usch usch..
 
Men tummen upp för PENGAR!!
Räknade nyss pengarna i min sparning och kom fram till 1142:- haha. sen den 20:de kommer barnbidraget och då får jag mer pengar!! ska ja vara ärlig kan det här vara det mesta jag någonsin har lyckats spara till! haha.. jag suger på att spara.. 'Köper massa skit hela tiden.. Men när jag får 500:- till snart så ska jag fan dra och shoppa!
Behöver typ nya kläder, tröttnat på alla jag redan har.. sämst. 
 
Men nu måste jag göra läxan och sen ska jag glo lite på tv och svara på kommentarer, ha det bra!
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0