Vad händer ?

Haha .. Min kropp kollapsade imorse. Vaknade vid 4 inatt och skakade, frös, 40 graders feber och hyperventilerade. Normalt! Skulle gå upp och hämta vatten, så typ ramlade jag ihop. Okej?.. När jag tog mig upp igen drog jag tillbaka till min säng. Låg där till typ 9. Nu mår jag lite bättre, bara ont i ryggen och fortfarande lite skakis. Men mamma har ringt doktorn så vi får se när jag får tid.

Böh, idag vill jag bara vila. Orkar inget mer. Kanske ska till min kille ikväll, vore skönt att ha någon som tar hand om en när man mår såhär ^^

Men nu ska jag fortsätta titta på tv och bara ta de lugnt, äta lite godis som jag fick av mamma. :')
Tjuckis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0