skolan SUGER

ja.. därför har jag inte bloggat! ↑  för att det har varit så jävla mycket plugg. Egentligen borde jag plugga nu för att jag har prov imorgon... men jaaa....  gör det ikväll :)))) 
Hemkunspaksfråga till provet: Vad heter den parasit som kan överföras från kött till människan?
jadu, om jag bara visste... Kul fråga osv. Det vill jag lära mig om! 
 
Nej men aah. nu vet ni det. Blö. cp trött osv. Ska va i skolan på lördag, TAGGA! -.-  Fick reda på att vi ska dissekera en blöjor då.. Läraren sa att vi inte borde smaka på pulvret som är i blöjan?! hahaha. wtf? Han trodde att vi kanske skulle tro att de va socker. Yeah right, socker i blöjor... mhm... Nej, jag lovar att jag inte ska äta nåt jävla pulver från en blöja o_o   förhoppningsvis vill min blogg.se app vara sammarbetsvillig med mig snart eller så får jag helt enkelt ta bort den och ladda ner den igen. D:    Men nu ska ja svara på Elins meddelande hon skickade till mig på fejjan jaoo! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0