Sämst väder..

Åh, så tråkigt att va ute med hunden när de bara regnar :( wääh.. jag gillar ju promenader, men då ska de va vattenpölar överallt.. åh :@ Hoppas på finare väder imorgon så jag kan ta en lång promenad med Fritiof innan jag ska träffa Elin! Men som sagt har jag ont, får se hur jag mår imorrn.. men vill värkligen va med Elin ju D: åh.. dö smärta, dö!! så.. va typ de ja skulle skriva om.. 
 
Jusste.. har hittat en färg jag vill ha i mitt hår! Typ lite blond röd hårfärg eller mellan blond/mörkblond. Men vågar man färga?.. Kommer se ut som ett mongo.. yeah. Redan lyckats (Y) nej men okej.. 
 
Åh, en sak till! Ni vet min vän Madde? hon as snygga? 
 <------- hon
 
Hon ska faktist klippa av sitt lååånga hår, ( de är typ till revbenens slut) hon ska klippa det till typ innan brösten, men lite över de.. svårt att förklara ,.. men iaf. klippa av en bra bit sen ska hon färga det rödbrund. OMG, fattar ni hur snyggt de kommer bli?!  en stor förändring men as fint!! gaah.. TAGGA DÅ! Detta sker typ i november.. Hon vill va blond på sin födelsedag, men sen smäller det! TAGGA! :))))) wiiiieee
 
 


Kommentarer
Maddeee, your bitch <3

Haahhaha, asfula* :) <3
Men ååh, kommer bli asnice med nåt nytt! ;D

Svar: Ja, åh, jag längtar!! :D du för färga på mig.. Annars Kommer de bli fläckigt
Xp
♥Lisa♥

2012-10-29 @ 23:15:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0