nej fyfan

Idag var jag, Emma och Elin så sjukt jävla trötta i skolan. Seriöst. vi höll på somna på spanskan?! haha. Emma gick hem sen för hon var typ sjuk :/ Elin och jag va kvar med efter skolan såg Elin jätte blek ut och mådde inte bra så vi får se hur det är med dem två sjuklingarna imorgon! 
På torsdag har jag spanska prov så de är bara att sätta igång att plugga. ska fan sova tidigt idag... 
Imorrn efter skolan ska ja träffa min pojkvän <3 ska sova hos honom!  Men simsagt behöver jag plugga så vi får se hur kul det blir!
På torsdag efter skolan är det besämt att jag och Madde ska gymma! Gah, behövs nu efter all tårta och bakelser nu när man fyllt år! haha... 
nu ska jag sätta igång te vatten och sen plugga lite, förmodligen bloggar jag sen om jag inte somnat ;) 
 
 
Juste!! Jag är femton nu! ;D woop woop. nej men de känns som vanligt.. tråååkigt.. haha. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0