hjdsklöäa

Åh, vad fin rubrik va? ;) nej men hatar rubriker.. eller iaf att skriva dom 24/7.. 
 
Nyss pluggade jag till ett hemkunskaps prov vi har på fredag. Älskar't.. nej.. läste igenom papprena idag när vi fick dom för typ 3 veckor sen. Bradär! Nej, vi får se hur provet går.. ska göra mitt bästa iaf. Sen har vi massa annat skit i skolan, andra prov och läxförhör! juste.. wiho! ska va i skolan på¨lördag! va najs!!!!! Där vill jag verkligen spendera min lördag känner jag!! :D fyfan.. nejtack.. Ajja, vi slipper gå i skolan på måndagen vecka 45 iaf! kanske är värt de?.. om inte annat lär jag märka det..
 
Imorgon är det marknad! :D taggad osv.. ska köpa flera tusen kilo nougat förfan! <33333 hahaha..Gick till gymmet idag och så.. Fick en lapp som dem ska skriva på första gången man ska träna där så får man typ en vecka gratis för att prova och känna vad man tycker!  Ska bli najs. Får se vilken dag de blir. Förmodligen imorgon eller lördag, kanske söndag.. får se när jag har tid och lust helt enkelt :) De ska bli av iaf.. snart! Får se när Madde kan och orkar oxå ;p.
 
 
 
 
Me today jaoo
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0