buhu.

Kläderna som jag och Emma beställde.. ja.. asså.. vi blev missnöjda. hon ska skicka tillbaka allt och ja ska behålla den stickade tröjan.. åh.. varför?! det såg så fint ut.. ajja.. nu är det såhär. D:  
 
Just nu kollar jag fb, ska seriöst plugga snart. stenhårt!!! Hade egentligen prov idag men de gjorde jag inte för att jag hade tagit med mig fel bok hem , FAIL! [[midfing]] 
Hoppas jag får pengar när jag fyller år! :D 
 
Idag gymmade jag oxå med Madde och hennes mormor ;D as coola! Stolt att jag ens orkade! men imorrn på gympan (stavning) har jag biptest så får helt ärligt se hur mkt jag ens orkar då ;s... Usch och fy. Imorgon i skolan slutar jag typ halv 1. Men ja måste gå lite tidigare för jag ska ta bussen till min älskling!! :D yeeey! haha. saknat honom <3 Sen fyller jag ju år på måndag oxå! YES! Hoppas jag får något kul då ^^ Det jobbiga med att fylla år så sent (vill fylla år typ i juni) är att vad fan kan man göra på födelsedagen?! Gå ut och äta, bio och sen då?.. Det där är redan uttjatat. hmm... får se vad jag gör då. 
 
Men nu ska jag plugga... åh. skolan suger.
Jag och min snygga Elin! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0