Hemma!

Hallou! Idag slutade jag 5 över tre. Då drog jag hem ett tag tills jag skulle till Maddes skola för att vänta på att hon skulle sluta. Vi drog hem till henne och kollade på paranormal activity 3. Andra gången för mig ;) men första för henne :) äcklig osv.. Men jag har nog varit vaken i typ 5 HELA filmer som jag kommer ihåg. Jag är as tråkig att se på film med för jag somnar fan alltid! Även om man sätter igång filmen mitt på dan (film i skolan räknas inte) .. Så ska ni ha film kväll, bjud inte med mig om ni inte vill ha en jävligt lam kväll. Haha.. Xp

Nu ligger jag i sängen.. Funderar på hur jag ska färga håret, om jag vågar osv. Sen imorgon tänkte jag ta hål i örat, där uppe på höger sida :) får se om jag vågar och har pengarna ;) haha.

Snart måste man börja köpa julklappar oxå. Bajs. Hatar sånt. Vad vill alla ha lixom?! D: ångest . Panik .

Men nu ska jag nörda Facebook. Tjarå!
(Google bild)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0