Bestämda platser i klassrummet. Whuut?

Höll på att försova mig imorse. Soft. Nej men jag hann ;) hatar att välja kläder på morgonen -.-
Idag i skolan fick vi bestämda platser? Pinsamt, vafan vi går i nian. Alla klasser snackar väl? Haha... Ska bli kul att se om lärarna blir nöjda nu eller om de inte orkar bry sig längre!

Ska ha matteprov imorgon, kul. Sen måste jag lämna in 3 uppsatser.
Det jobbigaste är att jag glömt 3 av alla kollegeblock jag har hemma hos min kille.. Och vi går i olika skolor och har helt olika tider.. Så vi får se hur vi löser det.

Efter skolan va ja med Emma till typ 3, sen träffade jag Nathalie :) Yeah! Vi va hos mig, snackade mest tills hon skulle ta bussen hem vid 5 med min kille så fick träffa honom ett tag :)

Ska snart träna och sen duscha.. Orka D:


(Emma och jag på bild, vet. Hon är as snygg i sin nya hårfärg)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0