Gammelfarfar

okej.. jag fick reda på något lite scarry om honom, så ah... ja ska inte gå på begravningen I guess.. Pappa ringde igår och berättade när begravningen va och så.. då frågade jag varför han inte skulle gå, så berättade han att Åke (min "gammelfarfar") jag gör " täcknen bara för att han inte är min riktiga gammelfarfar, han är bara ingift i vår familj typ. Sen min farmor va super liten så han har varit som hennes pappa... men iaf. han sa massa saker som förvånade mig.. MASSA .. så.. 
Asså han har varit snäll mot mig hela tiden (vad jag minns) så de va en chock när pappa berättade detta.. Nu är jag besviken. Framförallt eftersom att jag är 15 år och får reda på detta nu när jag är uppväxt med han på min sida, men sen är jag as besviken oxå för att jag trodde inte de om honom.. blä. allt bah skiter sig just nu. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0