Sovit hos Sanna

Ja, eftersom att jag inte bloggat så fårswtod ni kanske att jag var upptagen med annat. Den här gången sovde jag hos sanna. Tess var oxå med ;) Vi kollade på film, snackade, käkade godis, drack läsk och messade :D

Idag åkte jag o Tess hem vid halv 3 bussen, vi var i norrtälje vid 5 över 3. När jag kom hem så snackade jag lite med mamma om hur de var hos Sanna och så ;) Sen så lade jag mig framför teven och slappade. Eftersom att jag sovit i 2 timmar bara  hos Sanna så kan ni nog förstå att jag var skit trött.. Somnade vid 4 till 6 typ. Sen vaknade jag och var super pigg :S Inte bra det :(

Just nu är det msn som gäller! :D (y)



Kommentarer
Mysan

Nu är dagens blogg uppe så kika in och kolla om det blev du! Om inte får alla en ny chans imorrn<3



//braigatips.blogg.se

2011-03-17 @ 20:47:38
URL: http://braigatips.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0