Hemma!

Tja! Inte haft internet tills nu! :@  Alltid ska något förstöra dagen :( jaja..
Min kusin Johan och hans tjej Malin kom över och Malin gav mig lite väskor som ja ska visa för er imorgon! :) Det var jätte länge sen jag träffade dem så det var skit kul att dem kom över! :D
När dem gått så gick jag till Roden Gymnasiet för att träffa Tess, hon skulle spela tennis där till 4 så jag satt och tittade på tills det var slut. När det var slut sen så gick vi till kryddan och såg ballonger sitta i en sån där fimp sak till cigaretter.. Vi tog en ballong och smällde :P xd.. kul jue.. :D
Sedan skulle hon möta sin mamma vid Coop så ja gick hem. När ja kom hem så satte jag mig framför  och tittade på Mr. Bean! haha, han är så rolig! Sen tog det tyvär slut och våran  gick typ sönder ännu mer... :o tur att mamma ska köpa ny nösta vecka! :D

Just nu ligger ja i sängen o bloggar lite.. alltid roligt! :D


har ni haft en bra dag?<3


Kommentarer
Caroline

sv: mm, visst :P fast köpte ju en nyss, så nån annan gång <3 hihi

2011-03-19 @ 22:04:52
URL: http://czheng.blogg.se/
Caroline

sv: hihi, aa :P

2011-03-19 @ 22:10:54
URL: http://czheng.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0