dagen! :)

hej hej! idag i skolan så var de inte så jätte kul :p.. sanna var sjuk så de var lite dystert i klassen xd... jag o moa gick på rasten till kryddan o köpte chokladkaka och chokladboll! :) haha gött! just nu sitter ja i elins säng o hon ligger på golvet och ska visa vad dem gjorde på jumpan idag :p.. haha, ser sjukt ut men jaja! innan ja kom hit så var jag, elin och johanna nere på stan, ska lägga undan 2 tröjor och ett par jeans imorrn, så sa mamma att hon kunde betala! :D! jag o elin är helt berörda.. jag hade tråkit medan elin spelade tv-spel så jag gjorde en dikt om henne! när jag läste upp den blev vi tårögda.. pinsamt men sant.. xp. haha, äkta vänskap går till så! ;) ha det bra puss! :*


Kommentarer
t h a i p i n n e n ♥

sv; nu är tävlingen avslutad, kika in och kolla om du vann ;)

2011-03-21 @ 20:02:11
URL: http://thaipinnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0