tjaah (a)

Idag i skolan vare inte så kul :o.. Jag, Sanna o Tess luktade på något giftigt på Kemin. ojoj.. Vi blev yra typ och fick ont i huvudet. Det blev iaf inte värre ;)

Efter skolan började det med att ja var med Moa,Sanna, Erica, Ebbi o Robin. Vi gick t en i klassen, skulle snacka lite :p. Men han/hon ville inte så.. aah.. Men sen skulle Sanna med bussen o drog alltså hem. Då var det vi andra kvar. Sen träffade vi Kevin. Vi var på väg hem t Robin när Ebbi ska dra. Vi andra stannar. Vi gjorde ingenting hos Robin typ. Jag o Kevin skämt bråkade typ var 3e sekund xd...
Efter typ nån timme ska Erica hem, Moa hänger på. Så jag var kvar med Robin o Kevin.
När vi skulle gå runt llite går vi förbi en pulka backe. Då kommer Kevin på att vi kan åka pulka. Men vi hade ingen så det blev inte så. Sen drar Robin hem.. Jag e kvar med Kevin. Vi snackade allvar typ hela tiden.. Men när vi närmade oss Kevins hus så började han härma mig :O vad ja än gjorde :O De gjorde mig gladare eft som ja skrattade åt honom men han förstod att allt inte var rätt :/ När han sa hejdå svor ja på en sak. Lovade alltså något viktigt. Tänker inte lägga ut det på bloggen. Säger det irl istället.
När Kevin drog hem så vare ja som skulle hem. Fan andra sidan norrtälje :o Så när ja gått ett tag kommer ja på att jag kan snacka i tele med nån (y)
Ringde t Moa, inget svar. Ringde t Erica, inget svar. Sen ringer jag Sanna o hon svarade (a) Vi snackade hela vägen hem. alltså typ 30 min "/. LÅÅNGT! Men det var roligare att snacka i tele xd.

Nu sitter jag här hemma o tråkar, typ bloggar o smsar med folk :P<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0