Ny dag, nya tag ;)

på morgonen gick ja o mötte Sanna vid busstationen. kl 7.50 kom hennes buss :)  Vi är lata och tar bussen t skolan xp!

Iskolan vare lite bråk mellan: Mig, Sanna, Ebbi, Moa, lite Erica ;P  och en lärare.. Men det löste sig tillslut ;) Hoppas nästa lektion med henne blir bättre xd.
Efter skolan på väg hem tar jag sällskap  med Tess, Sanna, Ebbi, Moa o Erica. Men Moa o Erica svängde av nedanför backen. Vi andra fortsätter mot busstationen. Mitt i en backe ramlar Tess baklänges. Jag skulle vända mig om och titta hur det gick. Självklart ramlar jag med! xd. Ebbi och Sanna stod och skrattade en bra bit åt oss.
När vi kommer till slutet av den backen så  kastar några snubbar snöbollar. En var på väg mot Sanna. Men när hon skulle flytta på sig ramlar hon baklänges. rätt på svans-kotan! (hon hade redan lite ont innan för hon ramlade i första backen med xd )
Vi fortsätter fram iallafall, fast nästan alla har ont. Vi kommer till busstationen o säger hejdå. Jag gïck hem.

Nu är jag hemma. Helt dyngsur efter vädret ute -.-'.. Det snöar och är halt. Som ni märker xp.
Ajja, inne nu iaf. ska INTE ramla fler gånger idag =D






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0