Tjena tjena mittbena! ;)

Skolan är ju alltid lite skumm.. hehe. Rolig eller vad man nu säger..  Hade prov i spanska. Nästa spanska är det OMPROV! :S ajja, spanska är inget jag kan :p  Sanna försökte putta ner ... För trappen typ  4 ggr men han ramlade inte :/ Efter som att han puttade henne förut xd

Just nu sitter jag o driver med johanna om att någon har hackat sig in på hennes msn och typ skriver med mig :D Skit kul :P men ska erkänna att jag luras.. snart xd <3

Håller fortfaande på att leta efter mobilen jag vill ha :S Får se om jag hittar den snart!!!
HOPPAS! :D <3



Här är den ;) kontakta mig om ni säljer den :P<3



Kommentarer
Anonym

inte för att vara taskig men, den där mobilen är sämst. knapparna spriker och går sönder, sliden laggar och bli jätte trög du kommer ångra dig, men jag skiter i om du köper den bara ett tips !

2011-02-08 @ 21:21:47
Marcusingelin

Really great site man!!

2011-11-03 @ 11:42:04
URL: http://marcusingelin.blogfeaturing.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0