sorry!

hejsan! har inte bloggat när ja vart hos sanna :p men nu gör jag det ;) hmm.. i går så gick ja o tess o hyrde filmerna: paranormal activity och 13 snart 30. den första e skit läskig! jag, tess o sanna höll på dö! vi var skit rädda. ja sovde 2 timmar o dem kanske 3 timmar på natten. den andra filmern var helt okej ;) men slutet är lite skumt xd! idag har jag varit i skolan så klart! ja hade lockigt hår eftersom att jag, sanna o tess sov i flätor så blev det lockigt! ;) men sana blev missnöjd och plattade ner det :( i skolan hände inte så mycket.. efterskolan hade jag utväckligsamtal i skolan! :( det var inte kul! o: haha, resultaten får ni inte veta. ;) sen efter det gick vi ner på pizzarian o köpte pizza ! fan vad det är gott! nu ligger ja i soffan o kollar på tv. bloggar på mobilen och därför blir det ingen bild.. tyvär! :( ajja, ha det bra! ;) <3333 :* puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0