kvälls träning!

hejsan svejsan! ;) var ju med elin idag! vi snackade om en sak som hänt, inte hänt mig och elin men en annan grej... sen kollade vi på film; i rymden finns inga känslor. vi såg lite mer än halva sen skulla hon äta o jag skulle hem. innan ja ska hem ringer en kompis o vill träffas! den personen är anonym. ville inte att ni ska få veta ;) vi gjorde inte så mycket. typ köpte godis på hemmakväll o gick t mig o svullade upp det! ;) haha as gott jue! nu ligger jag o bloggar med mobilen eftersom att min data är så otroligt bra att koppla upp internet med så! (y) hehe... efter som att jag ska pierca mig i naveln så vill jag ha fin mage i sommar! alltså betyder det att jag måste träfa. började idag... vi får se hur det går med det ;p men ska försöka komma ihåg ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0