Hemma!

Tjosan! Idag vaknade jag sådär tidigt igen :( Surt :S
jag käkade frukost, det blev plättar :P  Sen städade jag min garderob (igen) Slängde lite med :p
när jag var klar så skulle ja möta Elin! Sen drog vi hem t min pappa o lämnade en lapp om en gitarrkurs jag ska gå på. Vi gick länge ute, i 2 timmar typ. När vi gått hem till Elin och spelat lite kort så gick vi ut igen. Vi gick bort mot färsa och sen hem igen fast en annan väg. Ungefär 1 timme var vi ute då. Det är skönt att vara ute ;) Jag och Elin kom på att vi ville åka till New York City, så vi ska tjata på föräldrarna ;)
hmm.. Nu sitter jag o har ont  i benen och bloggar ;)

Ha det bra! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0