har visst blivigt dålig på att uppdatera! o:

hejsan svejsan! -skolan- vi slutade klockan 12 idag, hela skolan gjorde det för att lärarna skulle typ ha något möte lite senare xd :s -efter skolan- gick jag och sanna till kryddan o köpte godis, deicka o munkar! hehe..xd lite senare kom tess och vi åt godis o sen drog vi ner till biblan för att ja inte ville vara hemma hos mig :p när vi var där så snackade vi typ hela tiden. sen skulle sanna med sin buss så ja o tess stannade kvar där. senare kom det fler till oss och snackade. vid 5 gick tess's buss och då gick jag hem. när jag var hemma så kollade ja på tv och försökte få igång mitt internet som är helt ... dumt! :s -just nu- ligger o tittar på tv men de är fan inget bra! jaja, ska snart duscha xd. ha det bra! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0