Nästa design?

Hejsan! :) Just nu håller jag på att göra massa designer till bloggen. alltså ska de nog bli nästa design, när jag helt enkelt tröttnat på den här! Men just nu har jag flera stycken på lager så vet inte riktigt vilken jag ska välja!!! :/ Ska ladda upp bilder på dom imorgon tror jag så får ni hjälpa mig att välja en fin design! ;) Vore jätte snällt! men komihåg att bara rösta en gång per person. Annars kanske de blir fel.
Men hoppas värkligen att någon blir utvald så de inte står bland 2 stycken designer, annars får jag väl ha tävlingarnas tävling ;) hehe..
Men de ska bli spännande att se vilken ni tkr mest om! hoppas ni ser fram emot det :)

Ha det gott, igelkott :D



Kommentarer
EMMI - modeblogg

Kul att du är med i dagens länkar! hör av mig när de är dragna :)

Har du haft en bra måndag? Kram

2011-04-04 @ 21:24:01
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0