Dåligbloggerska.se

Förlåt.. hah, undra hur många ggr ja skrivit det nu :P men jag hade mkt att göra igår så de bllev aldeles för lite bloggning :( men nu bloggar jag!
Imorse vaknade jag vid 7. Då kunde jag inte somna om :( Så jag passade på att läsa min bok jag fick låna av Linnea för typ ett år sen. (hade glömt bort den, men började läsa den i onsdags) den är på 159 sidor. och jag läste ut den imorse! :D



Text från baksidan:

Monica är helt säker på att hon ska trivas på Chileen Academy, internat skolan på Phantom Valley. Men när hon hittar det gamla dockan börjar undeliga saker att hända! Kan det vara sant att det spökar på skolan?

Monica flög upp ur sängen och stirrade på kudden. Där låg dockan! Hur hade den kommit dit? Hon hade ju stoppat tillbaka den i lönnfacket i garderoben. 
Darrande tittade hon bort mot garderoben. Dörren stod på gavel. Kunde Allegras spöke tagit ut dockan och lagt den där?


Den här boken får 4,5 stjärnor av 5.

Tipsar om boken om du gillar spännande och spökiga böcker!


Kommentarer
Mli

Så är jag med ibland :p

2011-04-09 @ 10:50:41
URL: http://itsyouandme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0